Alphense Boys houdt tweemaal per jaar een Algemene Ledenvergadering. Tijdens de voorjaarsvergadering (mei/juni) wordt de begroting voor het volgende seizoen gepresenteerd en vastgesteld. Tijdens de najaarsvergadering (november/december) wordt de Jaarrekening over het vorige seizoen toegelicht en vastgesteld,
Uiteraard staan meer onderwerpen op de agenda. Leden mogen ook zelf agendapunten indienen. Dit kan alleen schriftelijk, via de mail (secretaris@alphenseboys.nl).
De uitnodiging voor de Algemene Ledenvergadering wordt uiterlijk twee weken vantevoren gemaild naar het mailadres dat in Sportlink bekend is.
De eerstvolgende Algemene Ledenvergadering wordt gehouden op dinsdag 4 juli 2023. Leden ontvangen de uitnodiging met agenda hiervoor via de mail op uiterlijk 20 juni a.s.
Bezoekadres
Alphense Boys
Sportlaan 2
2406 LD ALPHEN AAN DEN RIJN
Contact
Clubhuis: (0172) 492774
Mail: info@alphenseboys.nl